صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ بهترین شیوه تربیتی برای مقابله با فحاشی کودکان پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود بدهی آموزش‌وپرورش به فرهنگیان بابت پاداش پایان‌خدمت ۱۴۰۲ | معوقاتی که تا اسفند پارسال تسویه شد
سرخط خبرها

تعرفه‌گذاری پرستاری اجرا نمی‌شود اما پول آن را از مردم می‌گیرند

  • کد خبر: ۱۹۵۰۸۸
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
تعرفه‌گذاری پرستاری اجرا نمی‌شود اما پول آن را از مردم می‌گیرند
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری برای پرستاران اجرا نمی‌شود اما پول آن از مردم و بیمه‌ها گرفته می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد میرزابیگی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز پرستار در سازمان نظام پرستاری برگزار شد، اظهار کرد: در ایام کرونا برخلاف سایر دستگاه‌ها که دورکار شدند، پرستاران در بیمارستان‌ها بیشتر حضور پیدا کردند تا بیماران را مداوا کنند، اما مطالبات آن‌ها نادیده گرفته شد.

وی افزود: بیش از ۱۵۰ پرستار شهید در دوران کرونا داشتیم که وزارت بهداشت درخصوص برخی از آن‌ها به دلیل نقص مدارک، آن‌ها را هنوز جزو شهدا حساب نکرده است.

رئیس سازمان نظام پرستاری درباره اهم اقدامات سازمان نظام پرستاری در دوره پنجم ادامه داد: در سال ۹۹ برای جذب ۵۲ هزار و ۲۰۰ نفر مجوز استخدامی گرفته شد که ۵۰درصد آن‌ها پرستار بودند. اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری نیز از جمله اقدامات انجام شده در این دوره از سازمان بود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از سال ۹۹ کلید خورد که آیین‌نامه اجرایی آن نیز در دولت قبلی تصویب شد؛ در دولت جدید، در مصوبه دولت قبلی بازنگری شد، اما آنچه الان به عنوان قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری اجرا می‌شود مورد پذیرش نیست و برعکس قانون است.

میرزابیگی گفت: قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری برای پرستاران اجرا نمی‌شود، اما پول آن از مردم و بیمه‌ها گرفته می‌شود. باید درآمد‌های حاصل از خدمات پرستاران را به خود آن‌ها پرداخت کنند. در حال حاضر کارانه‌های قبلی پرستاران را در ضرایبی ضرب کرده و به آن‌ها پرداخت می‌کنند که این موضوع به معنای عدم اجرای قانون تعرفه‌گذاری است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->